2015/08/03

Šiek tiek žinių (I dalis)

Jei atvirai, net gėda sveikintis po tiek laiko dingus be jokio paaiškinimo. Tiesa sakant, jo net nėra, tiesiog man atsibodo visa stardoll kultūra, o pastebėjau, jog ji įgriso ne vien man, bet ir blogo skaitytojams. Apklaususi žaidėjų, kokių straipsnių jie pageidautų, supratau jog jums įdomus mano realus gyvenimas, mano gyvenimo būdas. Taigi, norėdama pritraukti jūsų daugiau ir jus sudominti papasakosiu, kas man nutiko per pastarąją vasarą.

Pagaliau po ganietinai ilgo laiko be interneto radau laiko persikelti čia, virtualion erdvėn ir pasidalinti kaip man tai sekėsi. Po trijų šešios. Sėdžiu vienoje Klaipėdos senamiesčio kavinukių, gurkšnoju šaltą kavą ir džiaugdamasi greitu interneto ryšiu bandau prisiminti visus vasaros įspūdžius.

Mano vasara neprasidėjo mokyklos baigimu, kadangi tiesą pasakius neturėjau visiškai nuotaikos švesti kažko, kas praktiškai dar net nesibaigė ir tiesiog leidau sau neiti. Nekenčiu mokyklos švenčių, ypač kiekvienais metais organizuojamų "išleistuvių" vasarai, tiesiog nesuprantu, kam reikalingos tokios iškilmės tam kad išgirstume tą patį direktoriaus palinkėjimą vasarai, išsidalintume bereikšmius "pagyrimus" ir baigimo diplomus. Tokie sentimentai tiesiog ne man. 
Iškart atsikračiusi karčios mokslų naštos kibau mokytis KET (Kelių eismo taisyklių) - ruošiausi laikyti vairavimo teorijos egzamino. Juokas juokais, bet neišlaikiau. Kitą dieną po egzamino manęs laukė tolima kelionė į kanarų salas. Kelionė truko visą dieną ir pagaliau po ilgo skrydžio, varginančio persėdimo Barselonoje vidurnaktį aš pasiekiau paskutinę stotelę. Pirmas įspūdis buvo nuostabus : aplink palmės, išsišiepę iki ausų vietiniai,  šiltas vakaras - visa tai leido man visiškai užsimiršti iš kur aš ir kas aš, buvo nuostabu. Pabusdavau nuo paukštelių čiulbėsio. Vila, kurioje gyvenau buvo tarsi tropikų sodas, pasižyminti išskirtiniu kraštovaizdžiu, be to ji buvo pastatyta dar 90-taisiais, todėl stilistika taip pat skyrėsi nuo kitų poilsiaviečių. Pamiršau paminėti, jog čia aš ir dirbau. Taip, dirbau bare : pilsčiau alų, viriau kavą, gaminau pusryčius. Klientų čia nebuvo daug, vila vis dėlto privati, todėl perdaug nesiskundžiau krūviu, tekdavo padirbėti tik per didesnėlius atvykelių vakarėlius, tuo met reikėdavo dirbti iki pat vidurnakčio. Vis dėl to tai buvo ir šiokia tokia pramoga, net nustebau koks gali būti įdomus alaus pilstytojo darbas. Išgirdau nemaža įdomių istorijų iš skirtingų turistų, gurkšnodami alų jie pasidaro labai šnekūs ir draugiški. Mano klientai buvo nepaprastai mandagūs. Tiek "ačiū" ir "atsiprašau" kiek girdėjau ten per keturias savaites už bet kokį menkniekį, neišgirdau Lietuvoje per visą savo gyvenimą. 
Vis dėlto, nors didžiąją dalį viešnagės ir praleidau viloje, tačiau nepraleidau ir progos paturistauti. Nors viešėjau čia jau ne pirmą ir ne antrą kartą, tačiau vis vien radau dar neaplankytų vietų ir beveik užpildžiau savo trumpą "bucket list'ą". Įdomu tai, jog nė kartą dienos metu nebuvau nuėjusi prie jūros, paplūdimį aš aplankydavau tik vėlai vakare, kai apretėdavo žmonių gretos. Vienais vakarais gurkšnodavome mojito kokteilius paplūdimio bare, kitais, pasigaminę gaivių salotų ir tigrinių krevečių pasidarydavome savotišką pikniką ir skanaudami "shandy" alaus gėrimais džiaugdavomės tyliu vidurnakčiu paplūdimyje. Čia miestas nemiega, kaip tik žmonės čia tarytum pabunda naktį ir linksminasi iki pat paryčių. 
Dienos bėgo neįtikėtinai greitai, per trumpą laiką pasikeičiau ir aš. Taip, praktiškai atsikračiau taip vadinamo "lietuvio komplekso".t.y. lioviausi slėpti trūkumus makiažu,  atsikračiau taip vadinamos "anxiety", mane kankinančios savoje šalyje, tiesiog pradėjau šypsotis t.y. džiaugtis - visiškai atsikračiau to slegiančio negatyvo. Tuo man ši kelionė ir buvo įsimintina, bei sakyčiau - pakeitųsi mano požiūrį į gyvenimą.

Kol kas tiek, tačiau jei jums nors šiek tiek patiko mano memuarai iš vasaros, galiu papasakoti daugiau, tiesiog praneškite komentaruose ar norėtumėte šios "atostogų istorijos" tęsinio. 

- Greta

2 komentarai:

  1. Perskaičius šį trumpa straipsti apie praleistas atostogas privertei susimąstyti apie negatyvumą...

    Manau, gyvenimas ir yra sukurtas negatyvo pagrindu. Vistiek kiekvienas supranta, kad pasaulyje yra toks dalykas kaip blogis. Jeigu tave traukia negatyvūs dalykai arba negatyvūs dalykai tave traukia, tavo gyvenimas sugadintas. Visi nepaprasti žmonės, kažkuom tai išsiskiriantys turi baime būti nesuprasti paprastų žmonių. Ir jiems reikia dėmesio antraip jie negali parodyti to savo nepaprastumo. Tas nepapaprastumas gali but betkas(manieros, aprangos stilius, makiazas ar talentas) todėl nepaprasti žmonės yra negatyvas betkokiu atvėju, nes gali pritraukti bloga savo išskirtinumu daugiau šansu negu paprasti žmonės . Nuo negatyvo galima apsisaugoti tik gyvenant laukini gyvenimą, urve, ar tokioje vietoje kur visai nėra žmonių. Ten kur tau niekas negali pasakyti nė žodžio nei ižeisti, nei prisiliesti žodžiu - atsiribojant nuo civilizacijos. Kodėl aš taip manau, todėl kad paiimsiu pavyzdi. Tarkim panele kuri rengiasi cosplay stiliumi ar to stiliaus motyvais nori kad kitiems patiktu jos toks stiliaus išsireiškimas... Tačiau nueina į mokykla taip apsirengus ir koks lietuvis prieina ir sako: o čia ta iš siaubo filmo... Nueina prie savo draugiu, drauges atšoka nuo jos tokio mados pasirinkimo ir ta mergina tampa nesuprasta paprastų žmonių. Aišku bėda yra lietuviu mentalitetas(del kurio dauguma kitokio mastymo žmonių nukečia ir tampa nesuprasti) šiuo atvėju ir pats merginos pasirinkima taip rengtis darė itaka, tačiau kitoje šalyje tarkim Anglijoje žmonės nekreiptų į ją dėmesio praeinant gatve ir ji jaustus laimingesne. Galimai bėda būtu išspręsta jeigu ta panele butu paprasta kaip ir kiti ir nerodytu savo to isskirtinumo. Taciau durnam žmogaus mastymui kaip "noriu buti iskirtinis'' yra tik galimybe prisaukti negatyva, taciau jam neisakysi:"buk paprastu", jis nesijaus laimingu ir taip pat nesijaus laimingu kai žmones jo nesupras. Todel paprastumas yra kaip os numatytieji nustatymai (defaults) del kuriu žmonės gyvena teisingai, tiesiog kartais žmonėms reikia būti paprastiems kad būtų suprasti paprastų paprasčiausiu lietuvių. Todėl žmogus negali būti kitoks nei kiti, bent jau Lietuvoje, nežinau kaip apie kitas šalis, bet tik lietuviai tokie yra nesupratyvūs aišku nevisi, bet gal 97%. Aš dariau išvada remiantis pažistamu pasakojimu ir mano požiūro i lietuvius.

    Tęsk rašliavas, nes tikrai idomu tu moki sudominti.

    AtsakytiPanaikinti