2015/06/12

Vasaros ryto receptas

Labas rytas, eilinį kartą sveikinuosi su jumis ankstyviausi 'laido' skaitytojai.
Dažnai žmonės skundžiasi, esą rytas yra pati nemaloniausia dienos dalis. Man, priešingai ankstus vasaros rytas yra kažkas nepaprasto.  Aš dievinu harmoningas rytmetinių paukščių oratorijas,  mėgstu stebėti bundančius saulės spindulėlius ir planuoti dienos darbus, užsiskanaudama puodeliu mėgstamos kavos. Siūlau ir jums pradėti savo dienas pozityviai. Taigi duosiu kelis patarimus, kaip pabusti su gera nuotaika visai likusiai dienai.

  • Visų pirma, iškart atsikėlus siūlau palysti po gaivinančiu dušu, tai labai sveika ir padeda tau atsigauti. Mano rytine tradicija jau tapo ledukai. Kad mano veido oda atsigautų esu pasigaminusi specialius ledukus iš žaliosios arbatos, petražolių ir citrinos nuovirų. Juos aš išlydau į odą, taip ją pamaitindama ir atgaivindama. Taip pat nuvalau odą su ekologišku žolelių tonikų, kad panaikinčiau bet kokius nešvarumus.
  • Neįtikėtinas žadintuvas yra mankšta. Aš asmeniškai nesu rutiniško sporto mėgėja. Vietoj to aš renkuosi dviratį, nevisada, bet kai yra galimybė, būtinai apsuku kelis ratus apie miestelį, kuriame gyvenu. Tai darau ne tiek kūno dailinimo sumetimais, bet tam, kad pakvėpuočiau gaiviu oru, pasimėgaučiau krašto vaizdais. Nuostabu stebėti bundantį miestą, žmones skubančius į darbovietes ir kelis pavienius pencininkus išėjusius prasiblaškyti, pasiklausyti paukščių giesmės ar pasidžiaugti gyvenimo paskutiniosiomis akimirkomis, pasauliu, gamta.  Jei nemėgstate lėkti dviračiais, ramus pasivaikščiojimas tyliomis gatvelėmis gali būti tiek pat naudingas.
  • Mano rytas niekaip neapsieina be puodelio kavos ar žalios arbatos skanavimo balkone. Jau įpusėjus vasaros karščiams aš pradėjau lepintis šaltos kavos stikline. Štai kaip ją gaminu aš :




Taip pat nepamirškite ir pavalgyti pusryčius, kad ir labai minimaliai. Pati ryto valgiui renkuosi lengvus užkandžius, tokius kaip blyneliai, košė, kiaušiniai, skrebučiai, salotos ir kt. Skanūs pusryčiai - gero pozityvo ir energijos užtaisas visai dienai. Na o pusryčiaujant siūlau pasižiūrėti kokią laidą, youtube filmukus ar skaityti naujienų portalus ir žinoma nepamiršti patikrinti "laido" .


O be ko neapsieina jūsų rytas?
(atsakymai komentaruose ↓)

Tai tiek šiandienai, susirašysiu su jumis kitame įraše.
-Greta


5 komentarai:

  1. Labai idomus straipsnis, daugiau tokiu :>
    mano rytai irgi neapsieina be kavos, dievinu ja!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mano rytas neapsieina be muzikos. Kiekvieną rytą pasijungiu kokią nors ramią muziką. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Greta, tavo straipsniai lediniai, tik apmaudu, kad kiti blogo rasytojai neraso tokiu idomiu straipsiu +10

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ačiū už receptą ''Šaltos Kavos'' ;3

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ačiū už receptą ''Šaltos Kavos'' ;3

    AtsakytiPanaikinti